dålig uppdatering, jag vet

Här har man varit aktiv. Har ingen bra ursäkt för det men har inte haft inspiration att skriva något. + att det har inte hänt något nytt speciellt heller i mitt liv under några veckor. Skolarbeten kommer och går, har inte fått igång träningen heller ännu pga noll motivation. Kanske man skulle få det nästa vecka efter att fått spendera helgen med min andra hälft, ÄNTLIGEN! En månad har gått långsamt men helgen kommer att bli perfekt. Fast vi skall på bregravning på fredag så har jag sällskap som förhoppningsvis får mig på bättre humör efter allt. Tror knappast jag kommer att slänga upp några bilder på länge igen eller skriv en lång roman som denna. Men man kan alltid följa mig på instagram @jjestee för där kanske jag är nog mer aktiv. tack och hej för min del för idag. Nu skall jag skriva uppsats om facebook!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0