dinner

Far ut och ät med familjen, pojkvännen och grannarna.

monday


midsommar


13062012

Dagarna rullar på.
Har fått igång läs säsongen med boken ovan och boken är bättre än förväntat.
Har också fått lite färg på kroppen, skönt!

FOTBOLLS EM

Fotbolls kväll idag igen, igår gick det sådär för Spanien och ikväll hoppas man på Frankrike i den första matchen och Sverige i den andra.

älskar villaliv

fredag
lördag







har tillbringat fre-lö natt på Victors villa.
Årets första simtur avklarad och efter 2 dagar i solen kan jag säga, att jag liknar en bränd kyckling nu just..
älskar min kille!


sonisphere 2012

Igår morgon körde jag och Victor ner till Helsingfors för att njuta av musik. Vädret var bättre än förväntat och fan vad mycket folk. Helt underbart.
Musiken kanske inte var riktigt min smak men mäktigt var det!!
Nu har man sitt Hardcore superstar och Metallica live, och finns inget att klaga på, sköna killar.
Grymt bra start på sommarlovet, och en till dag som man inte kommer att glömma på ett tag!

S O M M A R L O V


RSS 2.0