livet leker

Äntligen orkade jag flytta upp till mitt egna rum och nu får jag sova i min egna sköna säng. Imorgon kommer hande "bästa" hit och jag slipper och se på fotboll till ehnvallen, alltså det blir en skön fredag med andra ord!

spotify är på och om en stund tar jag natten


klick och de skulle kunna vara mina

men det får vänta tills mamma har fått lön och är på bra humör (:


ai äm in löv

all I need now is just to be with the one I love the most and live my life

weheartit.com


be yourself and everyone will like you

Godmorgon! alltid lika skönt att säga det då klockan närmar sig halv1. Nu blir det en varm och lång dusch med musiken på full volym och sen tar man tag i läxorna, kanske far ut en sväng och börjar läsa på hälsolära provet så man skulle få godkänt i det nästa vecka!


4


jag väntar fortfarande på bättre dagar

 


I'll do anything for you

i väntan på att läkaren skall ringa och säga att jag får börja skollivet igen, kollar jag igenom bilder från vörå.


stockholm - båstad tv4

sista dagen hemma nu före man far till vörå imorgon, skönt!

i got a problem

vafan säger jag bara, klockan är 06:57, solen är påväg upp där ute och jag har inte sovit ett dugg inatt. tredje natten irad då man inte kan sova

chillfredag

musikvideon till låten finns på min facebook →här


JERSEY SHORE

Det är fredag och avsnitt 13 är nerladdad, kan det bli bättre!

brist på bilder

vill ha på mig jeans, så där btw bara

random stuff


grattisgrattis

hon som är min granne på internate, hon som är kanske den mest smarta i cpliga gänget, alltså vår allas egna jean bombom fyller år idag! alltså jenny. Tyvärr kunde jag inte vara och knacka på din dörr och sjunga en fin sång för dig då klockan blev 00:00 men jag tar det nästa vecka, då är karro med mig också!


never give up

Börjar bli bra, tycker jag iallafall. Får se om 3veckor om det är det på riktigt

nu tar jag natten och imorgon blir det en dag i kvevlax för omväxlingens skull, så man inte behöver ligga i sängen hemma från morgon till kväll

 


good times

en låt som väcker minnen från Turkiet
Busta Rhymes - Arab Money (remix)


It's the colours of the rainbow that feed my soul


give me a sign

Fortfarande hemma, undrar nog hur jag skall klara av proven som börjar småning om då jag inte lär mig något här hemma. Försökte fixa bloggen också idag, inte vet jag nu om det blev så snyggt men whatever!

alltid lika hälsosamt med ett glas cocacola då man vaknar


sweet dreams

Ingen vörå ännu imorgon heller, får nu se när jag skall ta mig dit, orkar inte vara hemma mer. Vill träffa mina töntar!
Och vad skall man börja se på nu då både solsidan och timeout är slut!?


sun is nice

Nästan en hel helg med kvevlaxkillen är alltid lika skönt!
Nu blir det kaffe hos fammo och faffa!

brist på bilder!

sometimes I don't understand

känner mig som en ny människa idag


saknar sol, värme och brunheten som många andra också gör


nothing to do, going crazy right now


bara för att alla andra skiver de så skall jag göra det också. HÄRLIGT SPORT. Stolt vasabo är man absolut då laget tar hem det i Mikkeli med 2-1 jatkoaika!


too good to be true

Min pojkvän ladda ner 11avsnitt av Jersey Shore säsong 3, så jag bara måsta göra det också, fast jag skulle se på de först då de kommer på tv, 27mars! Absolut bästa serien som finns, enligt mig då!



Blir maraton av Jersey ikväll då


21st century girl

tog på brillorna och for ut en stund, våren börjar vara här och snart är det sommar!


same thing, every morning


toppen

Yes, läxorna gjorda för idag så nu är jag ledig, känns skönt! Idag kommer tönten min hit också så idag är det en bra dag! därför lyssnar jag på lite partymusik via min spotify, här!

my dreamcar? absolute!


14mars2011

carolina fyller 17 idag, och kan väl inte säga annat än grattis!


夏天

Hade inget annat för mig idag så det blev att kolla på gamla Paradise Hotel avsnitt hela dagen.


***


tråkigaste

helgen på läng! Tar och gör läxorna nu och sen far jag och sover.

glad är man av att vifk bsm tog hem segern i Seinäjoki, tummen upp för det iallafall!


Lady, I don’t want to dance with nobody, but you

Fredag och skall tillbringa den hemma ensam med två lurviga saker och nå gott att äta, helt okej!


 


tiden går fort då man har kul

tänkt bara släng hit att, 5månader idag! puss för det♥

much to do

idag händer det mycket?! Dagens planer är att besöka läkaren och ta en sväng till kiistohallen!


tv6

 


T.I. ft Drake - Poppin bottles

Tror att jag håller på att bli galen, hissa läraren vår skickar och skickar hela tiden mer och mer uppg. som jag skall göra, har just gjort klart första uppgiften hon gav åt mig igår och det tog en halvtimme. Nu blir det att ta tag i de 5 andra uppg jag har kvar så man får skicka alla på samma gång åt henne sen ikväll. fyfan vad jobbigt.


barca - arsenal

har min bror som fotbolls sällskap nu just


11veckor kvar

Har inget att säg egentligen för varje dag är den samma, händer inget. Idag blir det kanske Vörå för måst hämta mina skolböcker för att kunna göra läxorna som jag får var efter via emailen, skulle nog hellre sitta i skolan och göra läxorna på timmen osv.. men blir väl att försöka fixa ihop dom nu här hemma.

videon är helt random men av låten får jag sommarfeelis

medan jag sitter här och har sommarfeelis för mig är hunden vår ute på äventyr, orkar inte gå och leta efter honom så han kommer då han kommer, om han kommer ens...


monday again

Godmorgon eller vad man skall säg!
Ligger här med två genomblöta hundar i min säng och funderar om man skall ta sig till Vörå ikväll för att hämta nå saker hem. Då skulle man få träffa folket där också, och så skulle man slippa att sitta hemma en kväll. Nu skall jag mysa med ena hunden under täcket och se på film: Hämnden!


3-1

YNWA


date my ex: Jo and Slade


tummen upp

Blev Burlesque som jag har vänta läng på att orka se på, och nu gjorde jag det och tyckte verkligen att den var bra. Låtarna är från filmen, tänkt nu lägga upp några som är helt okej!


awesome

dagen i några bilder

Nu blir det att hitta på något att göra då alla bara lämnar mig hem helt ensam. Säkert blir det att se på fotboll då man börjar få motivationen tillbaka för att se på fotboll igen.


just nu



Har facebook som sällskap tills mitt riktiga sällskap vaknar

beautiful

Bara måsta ta en bild på knä mitt då jag äntligen fick se hur det sir ut nu efter 3 operationer. Blir nog ännu en fjärde operation, men när vet jag inte ännu och den blir heller inte så stor, måst lappa ett hål som jag har i knäskålan.

Blir inga shorts i sommar nu 2011 då man har knän som ser så underbart vackra ut


in love

väntar på mitt sällskap så jag får ha nån att krama om före man går och sover

film: Dinner for Schmucks

mina dagar i några veckor framåt blir att ta det lungt i min brors säng så man inte behöver ta sig upp till egen säng. Som tur finns datorn, familjen och pojkvän till att hålla sällskap åt en.


03031994 - 03032011

6h sömn är alltid lika skönt, nu är man pigg och glad då man skall fira sin födelsedag (: hipphurraa för mig.


home sweet home

Äntligen hemma, så skönt!

rebecca fyller år idag och imorgon är det min tur


RSS 2.0