movietime

dagen har varit trög och efter tisdagen har jag bara blivit tröttare och tröttare, så idag är jag otroligt trött!
som tur är det helg imorgon och man har ganska så chill timmar i skolan sista dan.


(jag och min älskade bror från hans konfirmation från sommarn)



Nu skall vi börja se på film och jag kommer säkert att somna i soffan!

skola in my heart?!

Idag har det varit en chill dag kan jag säga er! efter skolan fick man äntligen vara och träna med damerna som jag inte har fått göra på nästan 3veckor. Alla var inet på plats men nog var det skönt för det nog.

men nu ligger jag i sängen min, datorn i famnen och finska boken brevid mej. Skulle måsta läs på nå ord som vi har tills imorgon men dom kan jag redan så tror att jag hoppas över det. Det är jobbigt då man skall vara på finska timmarna fast man har finska som modersmål igentligen, men måst nu ha det då jag inte hann säga åt läraren att jag inte skulle behöva gå på timmarna utan skulle kuna skriv finska sen då det är tentdag. Men lite finskalärarens fel är det nog då fick veta det dagen före man skulle lämna upp en uppsats åt henne om man inte skulle ha finska! fittit.

men jag säger gonatt nu iallafall, imorgon är det morgonträning som gäller och det är sköönt som fan! 




morgonpigg?!?

Ingen sovmorgon för mej, föratt vi fotbollsspelare måste ha samling kl:08.00 i auditoriet iställe. Skulle ha fått sova till halv10 annars! Dagens planer är att försöka lära sig något nytt i skolan?! och hoppas på att tränaren inte dissar oss idag på våra träningar som förra gången.
Ligger nu just i sängen och funderar på att sova en 45min så man kanske skulle orka med skolan i 5h.
GONATT.

Tinie Tempah ft. Eric Turner - Written in the stars
http://www.youtube.com/watch?v=yrdXlF5rukM
grymt bra!

29092010

Jag + blogg, det går som inte ihop men man måst väl alltid testa på något nytt, eller hur? mm, får se nu hur aktiv man kommer att vara här och berätta om sig själv och annat som man hinner göra under livets gång! blir intressant.

Men nu blir det iallafall sängen som gäller för mej, imorgon är det ny dag, med nya möjligheter!



Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0