vappen med familjen


till skolavslutning?


hmm, att välja klänning är svårt då man inte vet vad man skall ha på för skor, eller vad kan ha på för skor...högklackat eller gladiator skor?

3veckor

Hem och fira vappen och första maj på något sätt, får se hur det blir!


drar iväg till gymmet!


Dag 7: En bild som jag aldrig


bra humor på hög nivå

det är absolut vad jag och Karro INTE har


Svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen

dagens feelis är på topp med inga läxor eller beskymmer


Dag 6: Tema ”grön”


i wanna dance, dance

OFF TO SCHOOL


pelipäivä!!

gud vad det kommer att vara skönt att skriva det då man påriktigt får spel själv! Men iallafall blir det botniahallen om några timmar och se då vifk b-fm tar hem vinsten mot ons, men före det hinner man göra det jag tycker näst mest om, sola. Sha!


chill ute på terassen

ha en bra fortsättning på dagen!


Dag 5: En gammal bild


dagens bilder

Det börjar ju bli sommar!


solvalla bilder

mer bilder, här!


fredag och jag mår bra

12.00 och jag börjar dagen med kaffe
Blir att fa ut och "sola" lite idag tror jag

i'm fat, i'm SINGEL, i'm ready to mingel..

tryck på bilden och hör på en feelis låt!

 


skjorta kavaj röda byxor

påsklov, helt morjens!
slipper i duschen imorgon utan nå skit på knä
skall färga hela håre för första gången i mitt liv
får god mat idag här hemma
livet leker skall ni veta! härligt

får inte bort låten från mitt huvud nåmer efter dagens skoldag...


Dag 4: Min hobby

den som inte ännu visste det, är det att springa runt på en grön plan och sparka på en rund boll som kallas fotboll! BÄSTA SOM FINNS


adidas

helt okej, säger jag bara. Kändes nog ganska så onödigt att vara med på ett träningsläger då man inte kunde träna mycket men att slippa skolan är aldrig dåligt! Påsklov imorgon då efter skolan.


chillasi

Imorgon drar jag och mina idrottsvänner från skolan ner till södra finland och tränar hårt(chillar!), slänger in några inlägg hit om internet fungerar där, annars hör ni av mig först på onsdag kväll! MORJENS!


17april

över 12h natt. Otroligt skönt måst jag säga.
Just nu håller man tummarna för VIFK b-fm om att dom(vi) tar hem 3p i Kokkola, komigen vifk!
Idag kommer mamma hem och ikväll drar jag iväg till vörå!


...


vifk

drar iväg till botniahallen och ser på då bror spelar


inget annat att säga

Love Brannlund snacka om charmig och duktig kille!

good night!

hemåt nu, hej!

dagenslåt som kommer att snurra på i huvudet i veckor!


Dag 3: En familjemedlem

mamma pappa bror

härjas lite nu som då

provläsning ute i solen och med cocacola, godis och musik!


Nobody calling on the phone

håltimme


helt slut i huvudet

usch vilken dag, förskylningen blir allt värre, modersmåls provet gick åt helvete, frysit på norrvalla(men norrvalla tjejerna vann,tummen upp), skrivit uppsats snart i 2h, enda positiva är att man äntligen är klar med allt, sen att man slipper i en dusch och sedan i en varm och skön säng! Imorgon är det en ny dag med provläsning hela dagen, jag längtar redan...godnatt


Dag 2: Favoritpryl


skulle absolut inte sitta fel med ett par av dom här i skohyllan!


you know me inside out, or do you?


Dag 1: Självporträtt

vanligaste minen jag använder är att smätt ut tungan, det har blivit en vana


nytt: tryckF5

...om det inte syns

love when the sun shines

provuppsatsprovinlämningsuppgifter...


101010 - 100411

provläsning med musik på g

6månader ♥


brist på motivation på bloggen

Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema ”grön”
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

morgonmusik

 


by the way

Simon Westlund, killen är sjuk. talang 2011

When she fits right down in my shoes

Hemma med stygn i höft och knä, beach body here I come,nämen de blir nog bra. 20maj slipper man kryckorna förhoppningvis då och sedan är allt över!
Sen något som skulle vara nice är att fara på är Rihannas konsert i Augusti, då jag inte slapp på Enriques skulle det vara kul! Skall övertala mamma till det ännu.


I see your true colours

imorgon gäller det då och jag önskar att inte behöva gå med kryckor så länge efter morgondagen, för jag vill börja träna något smått, NU MED DET SAMMA!


imorgon gäller det

drar iväg till skolan och har två timmar och sen hem


baby, I like it, the way you move on the floor

fan vad avundsjuk jag är nu just! Hörde att Enrique Iglesias konserten had varit super bra, och själv har jag inte gjort något speciellt idag. fanfanfan... Jenny, Karoliina och Elin(som köpte min biljett) had det säkert super kul! +att Karoliina fjanten vår fyller också idag(igår) så grattis åt henne. Hon fick en härlig present hon med heta Enrique!


HAPPY SOM FAN

Onsdag och allt är toppen, provet gick bra(känns så iallafall), min webcam fungerar igen efter 3månader och solen kom fram iallafall idag! Firar det med godis, musik och en dag med lite läxor bara.

Kat DeLuna - Party o'clock


to chill, you need music

fixade ihop en dålig fiskbensfläta igår tackvare Adelina. Har inte förr kommit underfund hur man gör en,hehe


mellony - nu är sommaren här

prov, läxor och chillning är dagens planer, moi!


imorgon börjar vardagen igen

Skönt att vara i Vörå igen säger jag bara! Och fick en härlig födelsedagspresent av Jenny&Karoliina också då jag kom dit. Tyckt den va ganska häftig, bara att fara ut och fest nu då, tack för den töntar!


morjens

väskan nästan packad och jag drar iväg till Vörå efter att ha luggit hemma sen 17februari!


RSS 2.0