rain

I väntan på att få ett samtal av militärkillen och få reda på om han slipper hem imorgon, så skall jag äta resten av ben&jerry's som lämna igår

fredag

Iväg till pappas syster 60års kalas, och sen hoppar jag i pojkvännens famn.
Bra fredag med andra ord!
 

suomen kesä, vill ha sol och värme NU


i need shoes


youngblood

Trodde att jag skulle ha fått ligga länge i sängen idag och vara lat men blev frågad av Anniina att komma till stan istället, vilket var bättre än att lata i sängen. Gick runt på två olika loppis men hittade faktist ingenting.
 

i am a lucky girl

Glädjen som uppstår då killen kom hem över helgen, obeskrivlig känsla!
Nu återstår 5nätter ensam i egen säng före man får sov tillsammans med den man älskar igen.
Tur att militären ger killarna loma lite nu som då också (:
 

amazing artist

 
kollade just på filmen om henne och konserten, wow hon är grym!

imorgon

Fixade mina naglar idag, jobbat på min bränna, ätit mina hundratals mediciner, plockat smaskiga jordgubbar
Nu just kollar man på fast & furious 4, hoppas på att det skall komma en 6 ännu här någon, femman kan inte sluta så som den gjorde då..
och imorgon är det en efterlängtad dag, victor kommer hem ♥

two days left

Fondis terass och ollis-tisdag blev gårdagens saldo, lyckad kväll

tisdag

Gått runt på stan med mamma idag, fick hem 4klädesplag och ett par örhängen.
Kvällens planera är uppe ännu, står mellan sitta på uteterass med mamm och papp eller korg med dans och skoj, knä säger mamm och papp, men resten av mig skulle ha lust för krog. kanske jag orkar med båda. Finns ju värktabletter för knä (:

you'll be mine

Efter att ha haft dåligt samvete hela dagen, så bestämde jag mig för att tömma halva klädskåpe och hängde ut kläderna en stund. Känns skönt nu efteråt att man har gjort något vettigt.
Imorgon är det måndag, hoppas på sol, och något vettigt från fysioterapeuten då man endå måste stiga upp halv 9 för det!

you'll get over it

Känns som världen är emot mig lite, imorgon skulle jag ha fått fara till Kauhava och krama om killen min men blev sjuk iställe och har feber och bihåleinflammation nu. 

i brist på annat


gray days

Börjar få leidon på att sitta hemma då alla andra jobbar, skulle mer än gärna vila ha ett jobb nu då man endå inte kan träna fotboll eller något liknande, vill ha något att göra. Som tur måst jag slipa och måla om tre små bord under min slöa dagar! 
Hitta söta bilder från 1995  av mig och Chrisu(min granne)

TJ 180

Killen for in i armén idag. Fan om 6 månader inte går fort undan. Lite lessen i ögat blev man men...

never give up eller hur var det?

Måndagen i bilder ovan för, då jag och Victor for till stan och åt, efterrätten fick vi hemma. På förmiddagen var vi till Söderudden och hälsade på hans fammo och Gunnar. 
På tisdag var det tidig väckning och en dag fylld med medicin hit och dit.
Nu går man med kryckor i 1 vecka(förhoppningsvis) och sen är det 6-9veckor tills knä är så pass bra som det kan bli..slutetat av detta sommarlov blev ju toppen

Mehiläinen

Ligger i Åbo sjukhusets säng och fick en iPad att lek med. Klagar inte men måst man bland in ipads och liknande överallt..
Men fyfan för att ligg här för 6 gången nu

em 2012

underbart Spanien♥

RSS 2.0