joo morjens

Tisdag och jag är lat.
Men skall springa iväg till butiken nu före klockan blir nio.

heart


bergochdalbana

Godmorgon, igår vad det bal från skolan.
Idag är det fredag och jag slipper hem om 3h. Skall själv sitta bakom ratten och cruisa mot Vasa.
Ikväll tänker jag njuta till 100% för att få vara med dom jag gillar mest
Imorgon har jag inga planer, förutom att försöka ta sig till bhallen för att se på lite fotboll

I'm happy


f5

Gjorde om bloggen och kommer att byta tillbaka eller något annat igen. nästan så man skulle kunna sluta med blogg.se helt och hållet! Men nu godnatt

2009






Sitter hemma och tänker på gamla minnen på samma gång jag går igenom gamla bilder och lyssnar på gamla låtar på datorn här hem. Mysigt

lack of motivation

Jag är så jävla lat nuförtiden. Motivation till skolan och motivation att träna, den finns inte. Borta. Vet inte hur jag skall få tillbaka den men.. Längtar bara på helgen som alla andra måndagar. Usch

1901

Har väntat hela långa veckan på att slippa hem, och det får jag göra imorgon.
Skönt

gårdagen


livet leker

Säger bara två saker: livet smakar så underbart och jag är en lycklig tjej

update...

Fortfarande lite sjuk och imorgon är det fredag, som betyder att jag slipper hem. Klockan 18:45 skall jag vara i botniahallen och fotografera vifks bpojkar, blir intressant.
Sen kanske man hinner till ishallen på Sport - K-vantaa.
Nu blir det natten och kanske man försöker laga sig till skolan imorgon, får se!

like a dead fish

Back in reality? Började 4perioden med att vara på halkbanan och cruisa lite, de gick helt okej. Sen hann man med lite matte och nu skall jag ta en powernap tills vi har mat. Det här med att stiga upp TIDIGT är absolut inte min grej och det var faktist jobbigt idag då klockan väcker en 07:45.  Imorgon samma sak och kanske lagar mig på träning också före skolan kallar, får se.

I don't know what's got into me


alla vi som älskar att vara sjuka

Började dagen med en kopp finrexin och troligen slutar jag dagen med det också. Under dagen har man hunnit dricka några koppar varm saft och hunnit tömma en Mynthon ask. Alltid lika underbart att bli förkyld då det är fyra dagar kvar före skolan börjar igen.

favorit sysselsättning på nätterna


tvåtusentolv

Hoppade in i bilen och for en sväng in till  stan och GW gallerian i Stenhaga, hittade ett par skor som jag hoppas blir mina senare i veckan, blir att muta mamma i några dagar nu.
Nu håller jag på att fixa mat åt hela familjen och det går faktist bra, bättre än förväntat
Ikväll skall jag ta en lång promenad med underbar musik i öronen och sällskapet blir mina två små söta hårbollar. Dagens höjdpunkt

tisdag i bilder


C'mon suomi

Måndagen började bra och kommer att slut nästan lika bra, hoppas bara på att suomikillarna vinner idag. Mitt sällskap under matchen är ett varmt glas med svartvinbärs saft och föräldrarna. Mys upp till 100%
111229_MiGranlund_Pulkkinen_MaGranlund.jpg

2012

Nyåret spenderade jag i Västervik och det blev en helt okej kväll, och det tackar jag min vän Peter för.
Nu tar jag nya tag och skall njuta av året 2012!

RSS 2.0