Nicki Minaj - Fly ft. Rihanna ♥

skolfotografering -check
film - pågår...

monday 2908

Drogar David Guetta och gör engelska läxan. För första gången så känns det helt okej att göra läxor, hmm

underbar


skoltrött, redan?

fyfan för skolan, sitter här och försöker läsa på modersmåls förhör och inget fastnar i huvudet...varför är det så svårt att komma ihåg det man läst för 5min sen?! Börjar ju nästan ångra att man går i gymnasie?
liverpool!

villa-avslutning

inget att berätta, villa avslutningen kom lika snabbt som den gick...hemma hela kvällen och det finns bra och mindre bra stunder under den kvällen!

random kväll med väldigt vettiga idéer?!

kvällens sällskap:


cheers to the freakin weekend!


mina bästa vänner


tjugosjätteiåttonde

12.10 var klockan då jag äntligen fick sluta för denna veckan.Trött, lat och på dåligt humör, det är vad jag är nu just och skall sova 2h nu före man slipper hem! Sängen har varit min bästa vän under senasta dagarna och det är jag glad för...men nu gonatt?

punkt slut

Torsdag, världens trögaste Torsdag typ.

Trött som fan och ingen ork alls med nånting över huvudtaget.


sometimes you just have a bad day


skoldag 10:45 - 13.05



Pitbull ft. Enrique Iglesias - Come N go

en regning söndag innehåller ett besök till stan och till karlsplan och sen had vi en liten kille här övernatt. Nu väntar jag på att klockan blir så pass mycket att det blir Vörå som gäller, imorgon börjar andra skolveckan och det betyder att det är 5 långa veckor kvar av perioden, usch!

dance



lust att bara släpp loss all energi man har på ett dans golv nu just

vadå bra?!

tackar min vän som påminde mig att denna låt finns ju också, tycker själv den är så chill!

Klockan är 11:41 och jag skulle kunna sova bort hela dagen, helt slut. Men måst väl aktivera mig så småning om och kankse fara till bröndö plan för att se på vifk - vps, eller sen så kan det hända att jag lämna ut och sola!


hit the dance floor when you’re sexy wicked


trevlig helg

slutat för idag och slipper hem halv5. Sen blir det ishallen med Camilla, skönt att få se på lite hockey igen. Var och kollade på onsdag också med de var bara en träningsmatch, en dålig sådan. Idag hoppas man på lite bättre spel.

others get a second chance, why should not I?


new start

Rum 211 sir ut typ såhär och kommer nog ändras nå lite ännu, tex tavlor på väggarna och jag skall skaffa ett brunt överkast till sägnen(det är viktigt säger karro, hehe) men annars är det helt okej nog!
Och läseordningen för första perioden sir ganska så skön ut...skönt med lite sovmorgon "ibland"

nöjd tjej

(had inte med någon kamera så fick nöja mig med telefonkvalité.Får kanske några bilder av Ida om jag orkar fråga henne.)
Överlevde två dagar i huvudstaden tillsammans med Ida min vän, bra gick det och konserten var man nog nöjd med. Had två andra töntar som sällskap där också, Sonja och Robin. Näst längst fram fick vi nöja oss med för att vi inte orkade tränga oss något mer.
Ett toppen bra sätt att sluta sommarlovet med och nu är jag tillbaka i verkligheten igen, känns helt okej. Rums kompis har jag Karoliina och det har börjat bra iallafall. Skönt att träffa folk som man inte träffat under hela sommaren!

Imorgon

Rihanna Pendulum Tinie Tempah


viimeistä päivää viedään

Vörå, here we go again.
Lite tagga är man nog men endå inte! Men skall inte stressa upp mig för drar iväg till Helsingfors imorgon med tåg och sen får man bara njuta av Rihanna och andra helt okej artister, hoppas de blir en bra kväll och utan regn...Så skolan börjar man först på Onsdag!
Nu drar jag iväg till Karlsplan för att njuta av fotboll och sen via stan för att handla högtalar till rummet, för att kunna festa som f*n med min "cpvän" Karoliina på nätterna!

LÖRDAG

benen är helt slut och magen propp full med grannes goda mat som man fick äta. Alltid skönt då man bara kan gå över för en god måltid nu som då...
Idag började premier leauge också och Liverpool spelade 1-1 mot Sunderland, så där om någon vila veta!
Nu skulle jag måsta packa smått så man har något att ta med sig imorgon då man skall föra lite kläder och saker till Vörå. Fast man börjar först på onsdag då man skall till Helsingfors på måndag!

next stop botniahallen, med cykel !

Blir inte att fara till Kvevlax utan matchen var på Botniahallen, men far en sväng till Ropanäs och en sväng där före man cyklar iväg till Botniahallen ! Mamma är med som cykelsällskap!

finfint

skönaste känslan på läng fick jag idag då jag hade gått 7km till Västervik och märkte att jag skulle ha kuna gå hela kvällen! Efter 15km och en lite promenad med hundarna känner jag mig nästan som en ny människa och det känns underbart. Imorgon skall jag ta en cykeltur till Kvevlax för att kolla på lite fotboll, kommer kännas skönt att få röra på sig!

 


intresseklubben antecknar, ja visst!

haha
mamma och jag fjantar oss, och snart skall vi äta god mat utan killarna...och sen blev jag en peak huppare rikare(glad för det, nu är det bara typ 16st till så är jag ikapp Jenny)

12082011

Konstensnatt kom och gick. Inget speciellt med den..nu ut i solen då den äntligen är framme!

omg


konstensnatt eller inte?

trött, lat, trög, förvirrad, lame?! håller jag på att bli sjuk eller vad är det? Ensam hemma är jag nu iallafall och det betyder att jag har på mig mysigaste kläderna jag hittar här hemma och att jag ligger under en filt och myser med mig själv..

vanlig onsdag

gillar inte frissan, men utväxten är borta iallafall! Nu skulle man måsta orka la sig till stan men har ingen lust..får se om jag orkar cykla dit och slösa lite pengar, har ju inte varit på stan typ nå i sommar...

gamla goda tider?


pjasas med cammen

Städat hos fammo hela dagen och nu skall jag fan inte städa tills jag måst, som blir säkert snart då man skall till Vörå igen! Usch vill inte att skolan börjar men som endå vill jag det...

spices med mamma

g

How can I fly when your my wings?

If you had a choice then,
what would you choose to do?

sundom

pyser iväg till Sundom, länge sen sist!

no regrets


big fucking love

kvällarna är räddade, one again! väntar bara att man skall få ladda ner alla och sen är det bara att njuta.


It is good or bad?


blue red white

satt mig ner i köket och bestämde mig för att fixa naglarna. Blev faktist inte så himla snyggt men tyckt det ändå var lite speciellt på ett litet sätt, och det var inte svårt heller så får duga en stund.

helt okej resa till sverige


Morjens

Vasa - Åbo - Stockholm

skönt att slipp Finland för några dagar


RSS 2.0