I'm gonna live my life

Trevlig måndag!
Körde en timme inne i stan idag och efter det har man hunnit vara ute på isen, once again. Perfekt!
Och igår tog Liverpool hem ligacupguldet, underbart!
five days left

at jannes saloon

Finns en sak varför jag älskar vinter och det är då solen skiner, folk är ute på isen med snöskotrar, skidor och gåendes. Får bara lust att sätt på mig varma sköna vinter kläder och sen ut på isen och njut av solen.

can't wait


23.02

Bara en dag kvar och sen är det sportlov.
"Firar" det med nystädat rum, godis och lite läsning till körkortet.
Imorgon får jag sätta mig bakom ratten igen efter en lång paus, skönt

lego


grattis victor!


There's no one like you
I can't wait for the nights with you
I imagine the things we'll do
I just wanna be loved by you

LIVING THE LIFE

Skön helg bakom mig, och har kommit fram till att skulle måsta umgås med mina finska vänner oftare. En härlig fest hade vi iallafall och Marie blev överraskad riktigt ordentligt, paljon onnea!
Idag är det måndag, en ny vecka. Och jag skall tillsammans med ett gäng killar leka med robotar, byggd av lego hela veckan. Det är faktist mycket roligare än vad jag först hade tänkt mig!

1345,5x45-7+9800,567/2=??!!?

Next up; matte prov
sen; träning
sen blir det att ta de lungt och vänta och se vad abina kommer att hitta på ikväll före penkkis..

Jare & Villegalle - Iha Finaalis

Matte uppgifter hit och dit, håller på att bli galen. Att ha två matte kurser på en period, ogillar jag hårt. Fick godkänt i matte2, som jag är nöjd över. Får bara hoppas att det går lika bra imorgon. Nu skall jag lugna ner mig en stund och sen sova. God natt

chillar

Finns bara positiva saker i mitt huvud nu just.
En vanlig vecka kvar av denna period i skolan
Ungefär 2 veckor tills sportlov
Ungefär 3 veckor tills jag blir 18
sen får man snart börja räkna dagar tills det blir sommarlov. LÄNGTAR

fredag, tionde i andra

Dagen avklarad och matte2 provet är över.
Nu blir det att läsa på nästa matte prov som är på onsdag, matte kurs4!
Skall lägga mig ner i sängen nu och se på paradise hotel och ladda ner nya jersey shore avsnitt. Sedan bär det av till Vasa och njuta av helgen.

my dream has come true

I am in love ♥

I blame myself for this

Hatar att gå runt och fundera på sånt som man inte har en aning om, om saker som andra vet men man själv vet inte. Vet inte hur det kommer att sluta eller vad som kommer att hända. Känner bara hur paniken blir allt större och större.
Har inte tid att fundera på sånt nu just, skulle måsta ha igång mattehuvudet och försöka lära mig ett och annat tills imorgon.


viikonloppu

Helgen hade sina bra och dåliga stunder, fast mycket mer av dom bra, som tur!
Gjorde en ur god kladdkaka på lördag kväll också, brist på annat. Trodd aldrig att den skulle bli så god.

29

Jag skulle göra vad som helst för att fylla 18 nu och bli ett körkort rikare, då skulle jag inte behöva GÅ till butiken i ca -23. Men som tur är jag inte i Lappland nu just som mina föräldrar, där det är ca -36, så skall inte klaga. Plus att får ju vara ensam hemma hela helgen, vilket jag älskar!

home again


Hemma igen, och snart klär jag på mig kläder och far ut på en promenad med hundarna.
Ikväll hoppas jag på att få veta vad min mor har hittat på då jag inte fått veta om det alls i några dagar.
Ikväll hoppas jag också på att få krypa ner brevid en varm och gosig person och sova lika gott som alla andra nätter.

when the children cry

Dagarna kommer och går, och jag lever livet. Har inte mått så här bra på läng och njuter till tusen. Enda minuset som finns är att jag har leidon på skolan, skoltrött som bara den, och sen är ju minusgraderna där ute också ett litet minus. Men som tur skiner solen iallafall lite nu som då.

RSS 2.0