happy girl

Naglarna just nu, helt nöjd!
Dagens program blev  att möblera om helt i rummet, och tycker att det blev bättre nu än vad det var förr.
Efter att ha tvättat bort sminket och hämtat mina ny tvättade kläder så skall jag krypa ner i sängen, ringa ett gonatt samtal och kolla ett avsnitt av friends.
Och JA, min gulliga pojkvän hittade felet varför inte internetet fungerat och nu rullar det på som förr. Tur man har en händig och smart pojkvän. Han fixade dörren min på samma gång!!
 

keskiviikko

Nu har jag märkt att man är beroende av internet, finns tydligen inget att göra då inte internet fungerar i mitt rum nu just. Vad gjorde man förr då inte man spendera så mycket tid på internet..usch, men får ju gjort skolarbeten istället.
Tackvare Victor har jag tillgång hit en stun iallafall

monday

Måndag igen, helgen gått med roliga och mindre roliga saker. 
Veckan kommer att bestå av prov, uppgifter och andra saker, och inte nog med det så är jag utan internet denna vecka igen. Så kommer att ligga i sängen med friends avsnitt och andra serier och filmer...

en helg med fart

Vi har en mini Messi  hos oss hela helgen, full fart och liv..kan säga hejdå åt lugn och ro för dessa 3 dagar. 

dear santa?


min torsdag


F.R.I.E.N.D.S

11.11.2012 söndag, och det betyder att idag firar vi våra pappor ♥ steg upp lite tidigare än vanligt och gjorde morgonmål åt min far med resten av familjen, lite presenter fick han med. Senare på dagen tog vi oss till faffa och hälsade på där. Grattis pappa och faffa!!
 
 
Ännu senare satte jag mig bakom ratten och körde mot Vörå, nu sitter jag här och hör på då killen ligger och snarkar,(väldigt bra sällskap har man). Tog reda på nästa periodens timmar och det ser väl helt okej ut, sovmorgon på onsdag och torsdag sitter bra. Nu ska jag se ett elr två ansnitt av Friends!

11092012

Fredag, helg, ishockey, X-factor, bastu och ensam utan pojkvän

RSS 2.0