oturen tycks följa efter mig vart än jag går

Inte första gången man ser blinkande ljus bakom sig av en polis, men första gången då det är en själv som skall stanna och vänta på en böteslapp som inte var så billig heller. Men första gången skall väl det hända också, som tur for inte körkortet, kan säga att det var inte långt ifrån.
Sticker iväg på en timmes modde lektion nu och sen måst man väl föra hem killen min som har brottomt. Han har blivit en vöråbo han med och skall bli idrottsinstruktör på Norrvalla, får se hur de går också

ups and downs

›Att ens dag kan förändrars från att vara helt okej till helt förjävligt på en kort stund, känns jobbigt. Bara att le och säga att allt är bra, det tar på krafterna...

villaavslutning och dagen efter

 

säger godnatt


förälskad

Äntligen fredag och imorgon kör jag och Victor till hans villa och firar villaavslutningen där.
Andra planer har jag inte än så länge, men kanske man hittar på något trevligt ikväll

augusti

 
Invigde ishallen igår för iår,och kollade på en träningsmatch med carolina som slutade 4-3 till sport!
Idag har jag blivit stressad på folk som ska kör allt för sakta då man har 20min på sig att kör mot vörå från smedsby, som tur hann jag och läraren var lite försenad själv.
 
 
 

tre låtar som spelas på repeat ganska flitigt

 
 

» hörlurarna i öronen och försvinner bort i musikens värld för en stund, ett av de bästa sätten att somna till, ifall man inte har den där personen brevid dig som man annars brukar somna brevid varje natt «
 
 

vecka två

Skönt att ha sovmorgon på måndagar, blir att sova en natt längre hemma i egen säng.
Får sov länge imorgon också, men snart blir det slut med det också om man skall så småningom börja träna igen.
Skall se på transformers nu tills man orkar ta tag i läxorna

bra fredag

drar iväg till skolan med mina nycklar kring halsen och låten på repeat i öronen

det är inte lätt då det är svårt


torsdag


15 8

Far och myser med killen till Iskmo..ibland älskar jag skolan då man har så härliga scheman ibland..sovmorgon till 11 imorgon, betyder att man har gott om tid att köra av och an ca30km.
Fick besök av Becca ikväll också, vilket var en överraskning!
Och internet fungerar med hjälp av mokkulan här, så det har varit en bra dag!

details


back to reality tonight

 
Kör mot Vörå ikväll någong, inget jag har sett framemot men ett år går väl förhoppningsvis snabbt.
Hoppas också att jag hittar min kursbricka så jag får reda på vad jag har för kurser iår, då wilma inte vill samarbeta med mig

god mat i perfekt sällskap


bad boys

hittade en väska från stan, var jag kan bära mina tråkiga skolböcker i ett år framåt. Blev en plattång rikare också, får se om den blir ens använd något.

happy days

Fick hem några tröjor från stan idag, och en åt pojkvännen. (försöker vara snäll flickvän)
Imorgon skall man köra mot Rauma TIDIGT(kl:0600?!) på morgonen med Victor för att spendera hela dagen med att se på hockey. (plus poäng åt mig som flickvän igen som "måst" stå ut med det). Nämen ser faktist framemot det!

RSS 2.0