new!


movietime with myself

Huvudvärken blir bara värre och värre så nu tar jag en skön lång dusch och sen sätter jag på en bra film!


helt kär


UNDERBART

Dagen har varit prima, steek, jobb, steek igen, supergod mat, fotbolls tittande på gerby plan, chillning på dallas terrassen med en cider och nu bastu. Livet leker fortfarande fint. + att min telefon överlevde utan vattenskador, så blev ingen ny, ÄNNU! Och imorgon börjar Wasafootballcup så de blir mycket fotboll nu 3-4dagar framåt, vilket betyder att jag kommer att vara på super bra humör, skönt! Bra väder har de lovat också. Allt jag önskar mig har jag just nu i mitt liv, några små saker fattas, men dom kommer så småningom!

rip! hehe

telefonen min bestämde sig för att inte vila vara min något mer och nu är den totalt helt död efter ett dopp i en vattenhink. Över ett år klara den mina hårda tag, och ett år är mycket! Nu blir det att vara extra extra snäll så man får en ny idag, för jag klarar inte utan telefon längre än en dag, omöjligt!

telefonerna ovanför har jag funderat på, men får nu se vilken det blir, orkar ju inte köpa en för dyr då den endå inte håller så länge för mig (a)


kvällspromenad med två håriga hundar


back in vasa!

säger bara en sak, borta bra men hemma absolut bäst! Så himla skönt att vara hemma igen efter 5dagar uppe i lappland där det bara fanns myggor, fan att man har fått leidon av dom. Fast kvällarna var nog allt för fina där, solen var uppe 24h, mysigt! Bilder från midsommarn och 60års kalas kommer sen då jag orkar laga upp dom hit...nu far jag ut i solen som äntligen är framme igen!


glad midsommar

Internet fungerar och nu är jag nöjd. Väntar på kusinerna från Sverige och snart börjar festen påriktigt här. Mamma och jag började tidigt redan idag på morgonen och så småningom börjar väl feelisen stiga! Inget att klaga på fast det regnar vart 15e minut och att man skall sova i tält hela helgen. Bilder från hela skitet kommer sen då jag kommer hem säkert.
Festa lugnt och ha de bra, moi!

by the way

Gjord en roadtrip med mamma till Rovaniemi för lite shopping, men inte fick vi med oss något. Nu väntar man bara på morgon dagen då man slipper till mammas bror och där har man trådlöst internet som FUNGERAR iallafall, hoppas jag! Nu här får man vänta 10min för att det skall hända något på datorn...fuck!

20062011-26062011

Om ungefär 9h sitter jag i bilen mot lappland för att vara där en vecka, blir att shoppa i Rovaniemi, fira mammas bror i 4dagar och på samma gång fira midsommar med släktingar. Får väl se hur det slutar, brukar aldrig sluta så bra men kul som fan har man alltid med dom, det är en sak som aldrig ändras. Mammas släkt är nog den tokigaste och roligaste som finns! Hoppas på bra väder och mycke skratt så glömmer jag bort att det skulle vara roligt att vara hemma och fira midsommar istället.
morjens

sanna mina ord, det här är mitt liv

gillar regniga dagar ibland, och låten är helt uber skön!


vin diesel


music in my heart, eller hur var det?!

 

 

 

+ många många andra bra låtar som snurrar och på i mitt huvud förtillfället!

 


lördag och lite rikare!

Att fläta hår, det gör jag för det är skoj och jag gör det frivilligt men då folk börjar ge pengar för det så tycker jag inte alls om att ta emot pengarna...men nu måsta jag och jaa, rikare blev man, helt okej!

 


fredag och jag är glad

dagen har börjat jävligt bra, iallafall den här timmen man har varit vaken! Blev väckt av en stor slemmig puss av hunden och sen fick man ett glatt go'moron av en helt random kille som sto och jobbade på ett tak med sin arbetskompis, sånt blir man ju bara glad av!
(snygg var han dessutom också!!)


five


musik i öronen och ut i solen

måsta bara lägg upp den här hit


totally in love with my bed

Har spenderat snart 48h liggandes i min säng och skall fortsätta med det. Håller tydligen på att bli sjuk och det vill jag icke. Tänker mysa under täcke mitt tills solen kommer fram och graderna på termometern stiger en aning. tackhej, nu blir det film!

Lighters - Eminem & Royce Da 5'9" Feat. Bruno Mars


En cover av riktiga versionen som är här. Fick inte den hit så. Men låten är fett skön!

dagen före skolan sluta


something I miss, or do I?





pitbull ft enrique iglesias - come&go


helt okej

music in my heart


11062011

älskar kvällar som dessa, sällskapet är föräldrarna och vi äter god sallad. Ibland är det helt okej att bara vara hemma, fast hemma är jag ganska så ofta men inte har jag något emot det!

fotboll är nice

steek (chockerande, visst?)
I-jbk - Vifk, kvevlax
Vifk - Pallokissat, brändö
måla staket
så ser min dag ut idag och lite liknande imorgon faktist, om någon vila vet!

tänkt bara säga

att nu kan jag säga att jag har sommarlov och tänker nog inte öppna en endaste bok på hela sommarlovet. Tänker belöna mig själv med ett kallt glas coca cola och fara ut i solen och bli brun!

ny favorit som spelas om och om igen, skönt!


random


mitt sällskap för dagen

och biologi boken -.-


2


movie


662011

Tänkt bara säga att orkar inte vara aktivare här på sommarn än vad jag har varit före de, slänger en bild eller två nångång då jag tycker det och om det kommer något intressant att berätta så gör jag det! Men för det mesta så kommer min sommar att gå ut på, solning, träning, umgås med familj och vänner och annat skoj som dyker upp nu som då, helt enkelt så kommer jag att chilla och ta en dag i taget bara!
Ha de bra!

kesä


sommarlov & jag chillar med elin & karro


chillas på internate


sista dagen på internate nu då, och vad skall man göra? Ingenting, ta de lungt säkert bara. Nu just chillar man i köket med musik och prat, mysigt!


kannustamaan vifk voittoon

nu drar jag iväg till Karlsplan och ser på då vifks flickor tar hem vinsten(förhoppningsvis) och som sällskap har jag, Julia!

i'm like totally in love with this place

känslan då jag bara får sitta och njuta i mitt favorit ställe utan beskymmer, är absolut det bästa som finns

I'm home and I like it

Hemma, och det är väldigt skönt. Internats rummet är nästan helt tomt i Vör¨och snart är det sommarlov

RSS 2.0