30 april, vappuaatto


söndagskväll


drar iväg till skolan

samhällslära och modde och sen kör jag hem till Vikinga.

levels

Torsdag, en lugn dag.
Fick vakna brevid den bästa och vi had Ted & Kaj på besök i skolan. Roliga typer.
Har sovit en timme efter skolan idag också, och nu skall jag lägga mig ner i sängen, äta lite kladdkaka och se på en film.
Imorgon fredag som betyder helg!
en sommar bild som piggar upp denna dag

solen skiner

Skönt att få börja 13.15 på onsdagar, fast idag har jag redan hunnit med en bokpresetation och före jag egentligen börjar skolan skall jag hålla min presentation om Fazer. Sen är det bara att skriva en bokrecension och sen får jag andas ut en stund. Hoppas jag slipper hem till vasa idag, då kan jag bara säga att idag är en bra dag!

tisdag

Idag skulle någon borde ta ifrån datorn av mig och ge den tillbaka först då jag har fått gjort alla skoluppgifter klart. Hoppas jag inte somnar mitt i, för då blir ingen glad. Inte jag eller lärarna..hatar sån här dagar

...

Back in business eller något liknande, men iallafall har jag varit i Lappland de seanste 5dagarna och haft det bra. Fick träffa en massa nya småa släktingar, tyvärr så tog jag inga bilder, vilket jag ångrar nu i efterhand.. Men en heldel krog besök och shopping hann vi med också.
bild brist

njut av lördagen fast det snöar

Rosa klackarna är på foten och jag bär mig iväg till stan.

helg


pictures

påsklovet kom och gick!
Spenderade den i Malax, på pojkvännens villa
Hann vara en stund hemma också, och igår skrattade jag till American Pie filmen på bio. Se värd, absolut!
Idag har jag njutit av solen och kanske tar en liten promenad nu före man far iväg till Vörå igen.
Imorgon är det sista veckan på denna period, och sen är det bara 1 period kvar tills sommarlov, tiden rinner iväg..

easter

Ha en bra påsk, för det skall jag ha!

tisdag, en bra dag

Allting känns bra idag, än så länge.
Imorgon slipper man hem och får ta bilen till vörå påkvällen, på torsdag skriver jag modde prov och sen är det påsklov som gäller, låter bra i mina öron.
Nu skall jag sätta upp mina foton på väggen så jag får nå liv i rummet.

monday again


RSS 2.0