29 MARS 2012

Vill att det skall vara natt så man får sova
Vill att det skall vara fredag och helg
Vill ha påsklov
mest av allt VILL JAG HA SOMMARLOV!!!

I won't let you go

ONSDAG,
och jag har leidon.
I skolan är det uppsatser hit och dit, böcker som skall läsas, instuderingsfrågor och
en massa annat.(som är onödigt)
Sen skall man hinna med att städa rummet, och ikväll skall man förhoppningsvis få se på fotboll..
Som tur är det helg snart och nästa vecka får vi påsklov, så 4dagar ledigt då.
sen skall jag inte glömma att provperioden har börjat, alltså matte prov på fredag..

kohti liigaa?

Sitter hemma i köket och lyssnar på Ilves - Sport från Radio Vaasa, medans jag försöker fixa mat på samma gång.
Skulle mer än gärna sitta i ishallen i tammerfors nu men får fara till ishallen här hemma på tisdag.

mys

f5, omväxlingens skull
Torsdag, imorgon är det fredag, vilket jag har längtat efter hela veckan.
Nu skall jag få nattsällskap hit(fast man inte får ha det på internate badgirl) och denna dag kan inte sluta bättre.
Tack hej, god natt!

good night my dear


brumm

Hemma!
Fick vara chaufför för mamma och pappa idag, och fan vad det är skönt att få köra med automat..bara att skit i att växla hit och dit!

15.03.2012


min vän Carolina blev myndig igår också, grattis vännen!(är inte på min dator nu just så fick inte lägga upp någon annan bild)
Ligger i Iskmo och myser i soffan, att vara sjuk är fan jobbigt

smile like you mean it

Ett körkort rikare, härliga tider. Nu fattas bara en bil så är allt perfekt.
Enda dåliga är nu just att jag är förkyld som fan och kommer att bli sjuk när som helst..det är pain in the ass!
Men nu skall jag droga finrexin och ring ett samtal så man får lägga sig med ett léende på läpparna inatt med.

fotboll ishockey

Idag har man kollat på VIFKs match(förlust) och följt med i hockey via datorn(förlust där med)
Imorgon är det Red Ducks - Karhu HT på dagen som gäller och påkvällen Sport - KooKoo
Och blir att fara till vörå först på måndag morgon(en extra natt hemma)
Är också ägare av ny telefon(igen) pga att mamma fick leidon på sin, så vi böt..alltid kul med lite omväxling

good days and bad days, and today is a bad day


just do it

Ny vecka, nya möjligheter.
Nu fan skall jag ta fram motivationen på nytt. Tränade ca. 2h idag, och imorgon skall jag hoppa på cykeln klockan 07.45 och cykla till Norrvalla(3km) för att simma lite.
Har märkt att allt liggande på sängen, godsaker, lathet har gjort sitt, fy usch säger jag bara..skiter i om knä värker som fan och inte är iskick, skall gör allt jag kan för att må bra igen!

18 and life

Spenderade min födelsedag i Tammerfors tillsammans med föreldrarna, had en negativ inställning ibörjan men faktist så blev det riktigt bra.
En del shopping blev det och jag fick hem två nya medlemmar till skohyllan, perfekt!!
Uber god mat fick jag, och på kvällen njöt jag i takt med 80tals musik i samband med teater..och drinkar blev jag bjuden på, en efter en..
Imorgon klockan 09.30 skriver jag teoriprov och får väl hoppas att jag idag orkar läsa så pass mycket att man klarar det på första försöket.
Livet leker helt enkelt!

grattis till mig

Snart blir det att sätta sig i bilen, har ingenaning vart. Men får hoppas på bra resa! (:

fredag

Sista dagen som 17 årig, och den började lika bra som alla andra dagar nu under sportlovet. Har hunnit en sväng via mehiläinen och fått hör att nu får man inte springa igen på ca.3 månader, nu börjar jag tappa nerverna!
Ikväll blir det kaffe hos fammo och faffa.
Imorgon bär det av nånstans, har ingenaning själv vart jag är påväg, men halv 10 skall jag vara klar. Blir spännande och se vad som händer under dagen..känner på mig att det blir nog bra.

mars är en bra månad

Andra mars är en dag då min vän fyller år, så happy birthday Becca! Nästa helg firar vi oss båda.

torsdag 1.3


RSS 2.0