18 and life

Spenderade min födelsedag i Tammerfors tillsammans med föreldrarna, had en negativ inställning ibörjan men faktist så blev det riktigt bra.
En del shopping blev det och jag fick hem två nya medlemmar till skohyllan, perfekt!!
Uber god mat fick jag, och på kvällen njöt jag i takt med 80tals musik i samband med teater..och drinkar blev jag bjuden på, en efter en..
Imorgon klockan 09.30 skriver jag teoriprov och får väl hoppas att jag idag orkar läsa så pass mycket att man klarar det på första försöket.
Livet leker helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: elinne

jag svarar här iställe! ;)

hödu då ja köper löshår på nete så köper jag från rapunzelofsweden.se, nog helt bra löshår där. men du ska int tvätt håre me schampo, utan bara ha de i balsambad. annars blir de jätte risigt snabbt.

men hördu om du vill ditt hår ska bli längre så ska du far å köp ricinolja ti apoteke och lägg i hårroten och massera. he gör så att blodcirkulationen lägger igång i hårbottnen å håre väcxer snabbare. för vissa funkar e och för vissa int. mitt hår ha typ växt 2 cent på 2 veckor :p ett litet tips bara! ;)

2012-03-05 @ 21:31:13
URL: http://youknowelinne.blogg.se/
Postat av: jennny

snyggaa skor!

2012-03-09 @ 15:34:13
URL: http://jennny.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0