NRJ top hot 30

ute och tar det lungt tillsammans med de sötaste sällskapet man kan ha och lite musik från NRJ!

duktig tjej

Söndag och jag har stått och strykit kläder i 2,5h..bra sätt att bli brun på om man skall hitta något positivt i det! Nu skall jag fortsätta bli brun, för nu skall jag ta tag i mina converse och brors lacoste skor som är allt annat än vita, fåfr se om dom blir nå vitare, hoppas det!

What should I do?

Lördag och en bra sådan, absolut. Mer behöver ni inte veta!

vadå, söta?!

 


cheers

ÄNTLIGEN ÄR DET SLUT ATT STIG UPP HALV9 PÅMORGONEN OCH SLUT MED ALLT JOBBAS! För nu tar jag semester, kan man väl säga de och det känns bara för bra! Det firas med godis och en kall cocacola som man inte ha fått njuta av på 3veckor (:


musik

 

 


drar till stan och avnjuter en glass eller två


shit happens and that's it


just nu


den som kom på hängmattan skall jag ge en puss åt

Fick igår kväll äntligen upp min hängmatta som jag letat efter i evigheter(fast det var den sämre hängmattan men). Absolut underbaraste stället att sova på och i den fick jag sova en timmes powernap just, alltså så jävla skönt. Skulle kunna sova där hela dagen om jag så skulle få!!


update

Cyklar in till stan nu för att avnjuta mammas goda pizza på MarcoPolo, alltid skönt då hon jobbar där så får man mat när man vill! (a) Ikväll blir det VIFK - Norrvalla FF på brändö plan. Får se då vöråbrudan lirar fotboll mot vasabrudan!


chillasi!

Chill måndag kväll, fick tre sköna tjejer hit på besök och det blev mat, bastu och badtunno! Riktigt skönt med en sånda kväll som denna. Bilder kanske kommer upp då jag får några av mina vänner, orkade själv inte knäppa några! Imorgon blir det 4sista dagen på arbetet, så nu gör jag sängen sällskap, god natt!

...

Ut och gå för att få ut all ilska jag har, som sällskap är mamma och den här låten som spelas om och om igen. Får en att tänka bort från allt och enda man konsentrerar sig på är faktist fotboll, iallafall jag !! 
weheartit

komigen ifk

Iväg till Karlsplan, once again! Nu är det Vifk b-fm mot Jypk b-fm, håller tummarna att vifk tar hem det. Hoppas på en bra match!

opposite of adults

Tell mommy I'm sorry

This life is a party, I'm never growing up


VIFK - JJK

Drar iväg till Karlsplan med pappa

helt sjukt

vadå, bra? Har blivit helt totalt kär i musik som det här. Alltså så jvla feelis och skönt!!!


sköna tider


sometimes it's hard to be who you really are

Vílken är den snabbaste lagliga vägen till lycka?
Att få göra det man älskar mest, fotboll och vänner
Vad får dig att bli lugn?
tystnad
Vilken är den svåraste sanningen att berätta?
Att jag har svårt att säga "nej" till folk
Vad hittar jag på din livets ”to-do” lista?
det är mycket, men högst uppe på listan är, Se liverpool spela live!
Vad frågar du dig om oftast?
Varför är jag så lat?


får en att må bra





 


jöö

städning på gång! he va he, tackhääj

music

 


love

Hatar folk som är så fittiga och otrevliga, som gubben på jobbet idag. Man kan ju svara trevligt och snällt fast man kanske har en dålig dag eller nå själv.
Men de om det, fick höra att man är ensam hemma inatt, pappa skall överraska mamma då dom har bröllopsdag idag, 15år, helt okej! Pappa kan tydligen vara lite romantisk av sig iallafall, blir övernattning på hotell för dom. Och mer vill jag inte veta (a) bättre föräldrar får man leta efter fast nog finns det stunder man skulle kuna byt ut dom! ♥
en av de få bilder jag har på dom två tillsammans

tryck F5, ni vet varför

jo alltså jag suger på att försöka ändra eller fixa bloggen, men vafan! Jag försökt och det får duga för en stund nu igen. Sätter på en film nu och sen är det 4h på facebook som gäller imorgon på jobbet. Alltså fan det kan vara tråkigt...Usch! Tack & Adjö


cobra starship


allt kan hända i fotboll

janå, sur är jag! Japan världsmästare i damfotboll. Men nog är USA bra för det.

I get a good feeling

drar ut en sväng med hundarna med det här i hörlurarna på max volym! Går som absolut inte sluta och lyssna. Efter promenaden far jag i badtunnan och chillar, så jävla skönt det också!! NJUTER AV LIVET FÖR FULLT


kstad och rockfestival

första gången i mitt liv i kristinestad igår då, helt mysig liten stad. Var nu inte så mycket att se på där men lite godis fick vi hem iallafall från marknaden, om man skall nämna något. Solen var som tur framme där och sedan då vi kom hem igen så hade solen kommit fram hemma i Vasa med. Vilken tur vi hade, behövde inte vara i regnet något alls.
Påkvällen tod jag en sväng till Vasklot och Rockfestivalen. Vad skall man säga, inte var det ju så bra där utanför MEN fick träffa människor jag inte har sätt på läng, och så menar jag läng, då jävla skönt! Har faktist saknat många av dom jag såg igår!
Idag skall det stekas, städas och ta det lungt, för imorgon börjar en lång jobbig vecka på jobbet, då jag skall vara på kontoret hela tiden, ensam!? Kommer ju fan dö dit, som tur finns facebook -.-

fredag

älskar villaliv, skulle mer en gärna vila ha en egen villa men har inte tid med sådant.
Men nu skall jag ta och äta resten av pappas über goda plättar som han inte gjort på länge, nyplockade jordgubbar från gården gör det ännu godare! Orkade inte dra mig till Vasklot nå, då det regnar och allt, kanske drar en sväng dit imorgon istället då de hade lovat bättre väder..

random stuff

2veckor kvar av jobbet, klarar det nog. Får belöna mig själv med att vi far till Stockholm i början av augusti för skojs skull med hela familjen. De är inte ofta vi alla 4 slipper någonstans på samma gång. Skönt blir det nog.
Ikväll är det rock festival på gång här och vet ännu ej om man skall orka ta sig dit, får se. Skulle inte orka om det ändå skall regna, som de hade lovat idag på morgonen.
Nu drar jag iallafall iväg till en fysioterapeut som skall checka läget med knäna igen, fan om jag inte snart får börja cykla eller något...

sjukt grymt

rysningar i hela fucking kroppen av det här, JAG LOVAR att jag nångång kommer att vara där då han är DJ, jag lovar! Så jävla grym så det är inte klokt! Tummen upp för det!!!


dam VM

FOTBOLLFOTBOLLFOTBOLL, överallt kommer det fotboll. Inte kul. Skall heja på Sverige om några timmar framför tvn, och nu just är det usa - frankrike som spelar. På brändö plan var det VIFKdamer - I-JBKdamer som spelade, och vifk hålld koll på att inte jungsunds brudarna skulle ta hem vinsten.
bild tagen av mig, från Göteborg2009

I WANT IT NOW

fick tatuerings feber nu IGEN, har det ungefär hela tiden. Skulle vara otroligt skönt att skaffa en. Helst vill jag ha en på revbenen som Megan Fox på bilden, eller sen nacken eller handleden skulle vara nice det med! Kanske på alla tre ställen. Åh om man skulle bo hemifrån skulle jag göra det genast, jag lovar! HELT KÄR

leidon är rätta ordet!

JÄVLA KNÄN!
Vill börja göra något NUUU!!

skall lägga mig i sängen med ben&jerry's(äter ju aldrig de!!bara typ varje vecka) och se på en bra film. Skall tröst äta pga er knän, ni är bara för dumma nu just, satan. nu svär jag också


helt onödigt jag vet men..

kommer seriöst att skit i jobbe snart, har så leidon! De var någon som fråga var jag jobba och har helt glömt bort att svara på det, så förlåt. Men jobbar på pappas jobb nog bara för dom behöver hjälp nu den här månaden, han är chef på nån pappersfabrik var dom trycker olika saker åt andra företag och något såndant, vet inte riktigt vad allt går ut på men...skall vara här och svara i telefon och posta olika slag av tidningar och saker som företag ha beställt. Och ibland blir det att fara ner till tryckeriet och göra något där. Säger bara en sak och det är att det här ett jobb som suger HÅRT, jag hatar att vara här men om man skall ha nå pengar så måst man göra något åt saken. Usch vad långt det här blev nu också men har inget annat för mig nu just heller här! (: facebook kallar på mig så hejdå!


gårdagens bilder

orka inte ta med kameran till Solf men maten var nog fans god där, orkade inte ens med efterrätt. Tänker börja träna jag nu efter att ha ätit allt för mycke godmat hela helgen, magen är som en stor ballong.

bra dag

Grannarna Pundars och vi(mamma&pappa) gjorde grymt god mat idag på kvällen, och fan(ursäkta ordvalet) vad det var gott och mycket mat var det också. Jag är som helt proppmätt ännu och det är 5h sen vi började äta. Fick veta att imorgon skall vi och äta till solf nånstans, så det blir att äta sig fet nu under dessa två dagar, mums!
Nu tar jag filmmys med mig själv i min ensamma säng och sen godnatt.

today I have a strange feeling within me, but it's a good one

Åminne igår, och jag säger som förra gången jag var där att finns roligare saker man kan hitta på än att fara dit, men sen finns det några folk som gör kvällen endå helt lyckad! Skulle så gärna ha varit i Maxmo istället för där verka det vara skönare feelis men, nästa år skall jag absolut dit. Jag lovar!(då har man körkort också!!!)


happy girl nr1

Idag skall jag har skoj, fast det skulle börja ösregna eller jag sku ha sjukt i knäna eller nå annat, jag skall njuta av att ha klarat en låååång vecka på jobbet, fast att jag har ännu 3 låååånga veckor framför mig, usch!

SOMMARENS FÖRSTA DOPP, CHECK

säger bara en sak och den här dagen har varit härlig! Och som rubriken säger så japp, sommarens första dopp är gjord tillsammans med Felicia. De var inte så kallt som jag trodde. Nu skall jag till Vikinga stranden med pappa och, jaa de kanske blir en simtur där med..

3/5 och sen en efterlängtad helg

4h har jag tvättat fönster idag tillsammans med myror som är världens jobbigaste insekter(monster), gått hem från Vasklot i underbartvädre, strykit kläder så mamma har mindre att stryka ikväll, varit till stranden med pappa där han tog sommarens första dopp, gått en väldigt skön och underbar promenad med hundarna och nu tänker jag fara och ta det lungt i badtunnan som äntligen har blivit fixad. Gud om jag inte har längtat.

I'm just saying


dagens låt

jobbet avklarat och låten snurrar och på i huvudet, den är ju bara för bra!


good day tomorrow, I think

Söndag och inget speciellt har hänt. Imorgon börjar en ny vecka och jag har på känn att det kommer att bli en bra vecka. Börjar jobba från 10.00-14.00 imorgon och skall jobba hela Juli, tror jag! Får se hur det går, gillar inte att jobba. Nu tar jag några avsnitt av gamla jersey shore och sen bastu, god natt!

@mtv

klockan är 12 och jag är nyvaken,idag blir det att spendera hela dagen på mtvplanerna för jag tänker jobba. Jag är en snäll vän som iställe för min vän jobbar hennes timmar så hon får fara på bröllop, ganska snällt!(a)
Drar iväg dit redan nu så får jag kolla på då vifk b-fm äger ut alla! usch vad jag är stor på mig idag, eller så inte! Nänu hejdå innan jag börja babbla upp något helt onödigt här...

kaapo & ben&jerry's

att vara barnvakt är jobbigt, inget för mig!

i taxin, i trappen, i hissen, i hallen

åska och regn, bara för skönt! had inte nå annat att berätta, skall ut och fixa badtunnan vår så inte den blir förstörd då den är sönder och får inte bli våt nu på 4dagar!

RSS 2.0