4 days

chillar i Karros rum då hon städar, själv orkar jag inte göra det ännu.

<3


bara för ikväll

tänkt bara säg att en skolvecka kvar och sedan är man fri!


!


helg!

chillar i Jennys rum nu tills man slipper äntligen hem, tar och spelar lite guitar hero då hon är på timme!

 


chillar

BIGBROTHER PÅ G NU JUST, skall ta ikapp jenny som har sett allt för många avsnitt då hon varit sjuk!

this stuff pisses me off

(bilderna är från idag och har ingenting med texten att göra)
Tänkt bara säg en sak och det är om folk skall tala skit om mig eller något liknande så skall man göra det så att jag inte får reda på det eller sen kommer man rakt fram till mig och säger vad man har på hjärtat. Tycker det är så jävla löjligt och omoget att skriv en massa skit via datorn och säga sånt som man inte riktigt vet ens om. Ta reda på om det är sant först och kom sen och sej det åt mig, om det nu är något som nån vill säg åt mig. Blir bara fittigare på såna som skriver en massa skit och inte vet alls vad allt handlar om, rykten kommer och går, rykten behöver inte ens alltid vara sant! Så väx upp ni som tror ni är något och slut prat skit om folk som ni inte kanske ens känner eller vet något om!

ihan puhki

säger bara en sak och det är att jag har världens sämsta kondition nu just, usch!

fyra som vitsord, absolut

Tänker ta det riktigt lungt tills skolan slutar nu då, tänker inte stressa för något om jag inte riktigt måst

provläsning på g för sista gången iår

sur, ledsen och trött

helgen i några bilder


helt enkelt, så gillar jag läget nu just


2veckor kvar då, visst karro?!

om jag inte får bra i finska provet så blir jag sur, det var ju så lätt! Men nu måst man vara i vörå tills halv 3 så slipper man hem!

i'm free again

vilken dag!
Från då man steg upp, tills just nu så har allt varit toppen. Har aldrig varit så här pigg genast från morgonen som idag. Sen fick man godkänt i matematikprovet som jag tyckte gick dåligt. Och dagens höjdpunkt var kl: 14.00 vid läkaren då han säger att du inte behöver använda knäskyddet något mer, FAST om jag går längre sträckor måst jag ha på den ännu, men annars är jag fri IGEN, känns så jävla skönt !


 


jag mår bra

ONSDAG!
Och jag har skrivit matematikprov och chillat ensam med skön musik
Nu blir det mat och sedan tar man det bara lungt och väntar på morgondagen som kanske kommer att bli den skönaste på länge.

Dag 10: Detta gör mig glad

 

Can you get to my soul,
I'll make you lose the control,
I'll be your sun in the night

min absoluta favorit tillsammans med madcon - glow!


oseriöst och seriöst på samma gång

Varför är det så svårt att gå och ligg tidigt på kvällarna då man vet att man kommer att vara fittig och trög nästa morgon då man skall vakna 7 tiden? Varför? Klagar varje dag att jag är trött och sover några timmar på dagen och sen är man igen pigg på kvällen och är vaken halva natten...Blir så arg på mig själv!
Plus att idag har jag inte varit glad, biologi provet gick åt helvete, knä värker som satan, glömde allt smink dit hem och har absolut ingen lust att fara och sova nu just! Men jag överlever nog allt detta ändå, hoppas bara knä slutar och värka så jag äntligen skulle slippa allt på torsdag, JAG HOPPAS SÅ HÅRT ATT DET INTE ÄR NÅGOT FEL PÅ KNÄ NÅMER SEN. Vet inte vad jag skulle göra då OM det skulle vara något, säkert ta livet av mig eller något dit åt(eller så kanske ändå inte men)
Far i duschen nu, sen lägger jag mig i sängen och ber åt gud typ för att jag inte skall ha något mer otur i mitt liv!

stolt finländare

vad kan man säga, alla har väl sagt det redan på facebook och allt men!? IHANAA LEIJONAT!

 


helg!

drar iväg till ett ställe dit jag aldrig har varit förr, och vet knappt var det finns...moi

Nobody's gon' tell me I can't

Hemma och skönt är det.
Och jag har på känn att den här helgen blir en skön helg!
Nu hockey och provläsning



Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed

Don't feel like picking up my phone, so leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything

I'm gonna kick my feet up then stare at the fan
Turn the TV on, throw my hand in my pants
Nobody's gon' tell me I can't

Dag 9: Dagens

dagens klädsel för tillfället, dagenslåt och dagens humör är helt okej!

nu drar jag ut i solen en stund och sen skall jag hitta på något kul medan alla andra är och sheikar loss på konvent!


move up on the dance floor

fan vilken dag, börjar faktist kännas som sommar nu!
Chillar ensam på internatet nu just,då de flesta for till Norrvalla och simma, skall ta tag i provläsningen nu och läs lite på biologi som är på måndag!

someone will love you for who you are


drar till skolan

skola och träning dagens planer


fråga

Åh usch! Kan du ta och berätta lite mer om allt som hänt? Har int riktit föstått.. :s
Hoppas allt blir bra! :)

svar; jaa nå du är säkert inte den enda som inte har förstått allt för det har hänt så
mycket under så liten tid!
Men om jag skall ta allt från början så har jag haft problem med knäna länge redan
för att knäskålen båda knäna är allt för lös och den far ur led när som helst nästan,
så jag skulle spänna nå ledband och nå sånt i knä så att jag skulle kunna spela
fotboll för fullt igen! Och första operation gjorde jag 5november och det var vänstra
knä och den gick jättebra. Och sen typ i början av januari så skulle jag göra samma
operation åt högra knä, det gick riktigt bra tills jag halka i Vörå på internatet så
knäskålan gick sönder helt och hållet, och det var ju bara att operera det igen.
Den operationen gick inte så bra för att skruvarna eller spikarna kanske man kan
kalla det, kom ut ur knä så det stack en liten del av den ut ur mitt knä, så det var
bara att fixa den igen då och försöka få spikarna att hållas på plats inne i knäskålan.
Den operationen gick bra och sen hade jag bara en operation kvar och det var att
fylla hålet som jag hade kvar i knäskålan som hade kommit av spiken som kom ur
knä då, så de skrapade lite ben från höfte mitt och laga det sen i knä så att det
skulle bli stabilt igen!
Så allt som allt har jag operera mina knän 5gånger sen 5november och egentligen
skulle det bara ha blivit 2 operationer men jag har haft så mycket otur som man
bara kan ha så blev lite extra. Men vad kan man, enda jag gör nu är att få börja
träna igen. Men hoppas du förstår lite mer nu än vad du gjorde förr. Det är inte
så lätt att förstå allt det här men (:

only because I'm so tired of this shit!

Tänkt bara säg att har nog allt för fula ben nu just och kommer alltid att ha det, tack vare mina fina ärr. Kommer ju aldrig att glömma de här 28 veckorna som har varit ett enda helvete, och fan om jag inte får börja träna något smått den 19maj..

morsdag!

steker där ute tills man far och firar fammo!

vifk-kraft

drar iväg till närpes för har så lite att gör här hemma så far och ser på fotboll dit iställe! Hejtå
hoppas vifk bfm vinner i jyväskylä idag med, håller tummarna!

hockey, alkohol och mor som sällskap


nu är det bara 2veckor kvar

igår kom mina nya favoriter hem och gud så bekväma dom är på foten, kommer att användas flitigt under sommaren! Skolavslutnings klänningen kom också, och får se om det blir den man skall ha då den 4 juni, får se!
+att det är bara 2veckor,alltså 14dagar tills man slipper knäskyddet och kryckorna, fan vad skönt!
Perfekt start på helgen rättare sakt!

tack och hej

säger bara en sak och det är, LEIDON!

dream on

ONSDAG, och jag har ännu inte börjat läsa på prov. Går som bara inte. Istället sitter jag och spelar guitarhero på fullt och försöker slå rekord, fan då det inte går som man vill! (:


fotboll


vad skall man säg, fotboll från tv, betyder att konsentrationen är fullt på tvn nu!


bigbrother

Det är tisdag och vi kollar på BigBrother som vanligt!


LATVIA - SUOMI

Har kisastudio för mig själv i mitt rum då alla andra dissa mig, lika bra är nog det här också, ska ni veta!


maybe you are the one?

ny vecka och nu fan skall jag läsa på kemi prov så jag får godkänt i det på fredag!


Dag 8: En favoritbild

har ingen riktig favoritbild, men om jag måsta välja en så är det den här, som väcker minnen som jag aldrig får tillbaka. Bilden är inte så speciell eller något men jag gillar den iallafall!


N-Dubz - Cold Shoulder

Klockan är 10:13 och själv har man varit vaken sen 09:36, händer aldrig att jag är vaken så här tidigt på en söndag! Blir att ät en god morgonmål nu och sen hitta ett ställe där ute var det inte blåser så hårt, så man kanske får lite färg idag!


RSS 2.0