sommaren närmar sig

Njutit till 110% hela helgen, ser fram emot sommaren, värmen, brunheten, solnedgångar, kvällspromenader och annat härligt som man kommer att hinna med!

we are young


24 may

6 skoldagar kvar och skolavslutningen, sen kan jag säga sommarlov!
Imorgon har jag två prov på samma dag, stressar ihjäl mig. Som tur får jag sov brevid hande bästa inatt så blir lite lugnare.
I helgen skall jag sola så man inte är en blekfisk 2 juni.


home sweet home

Mamma är på bra humör så tog chansen och övertalade henne att beställa hem ett par skor åt båda!

bilder

Vilka jobbiga 4 dagar, internates internet har inte fungerat för mig, vilket sög hårt!
Har inte gjort så mycket under dagarna som har flygit förbi, varit i skolan och sett på hockey 24/7 ungefär.
Idag skall jag sätta mig ner i badtunnon och ta det lungt,
och imorgon är vi lediga och hockey på kvällen, får hoppas Finland vinner över USA..

hemma igen

fredag, slapp hem
fick äta mammas mat
finland had match mot canada, men förlora. Nya tag!
Filppula är föresten väldigt snygg!!!

one two three


4 maj


dagarna flyger förbi

Imorgon behöver jag inte sova ensam nåmer för killen min kommer hem från sverige, fan vad skönt säger jag bara

telefonbilder

fredag lördag söndag måndag tisdag

RSS 2.0