tiden går fort då man har kul

Idag är det pappas dag och vi skall se på hockey tillsammans ikväll.
Bättre sällskap får man söka efter.
Så grattis bästa pappa ♥

ordinary day

Klockan 20:15 sitter jag i biosalongen gloria och hoppas på att filmen New year's eve är värd att se

can't be described with words

Julafton kom och gick, nu är julen över och nu får man vänta på de nya året!
Har inget att berätta, livet leker väldigt fint och jag mår bra.
nu tar jag natten efter att ha myst tillsammans med Kung fu pandan Po själv. perfekt!

rihanna - you da one

Baby, I love you, I need you here
Give me all the time
Baby we meant to be
You got me, smiling all the time

joulu


You're looking like you really like him


22:22 22december

Färgar håret för första gången hemma, fick leidon av utväxten min.
Men idag fick jag jullov och fan vad det är skönt. Och om två dagar är det julafton. Helt okej
Imorgon ensam hemma och det betyder att jag får ät tomt kylskåpe vårt..

wednesday

+engelska provet gick bättre än vad jag hade förväntat mig
+fick sova några timmar till efter att ha skrivit det
+har lyssnar på Nickelback i flera timmar
+snart får jag mat
+om ca.22timmar får jag jullov

someone please give me these!?


20 december

Städat rummet och internatet idag och imorgon skriver jag mitt engelska prov
På torsdag tar jag jullov och skall njuta att få vara ledig i arton dagar, arton dagar utan skola, låter väldigt bra!

tummen upp för helgen

weheartit

77 fucking days left


I'm a girl with dreams that maybe never will be true

Ny duschad och fresh.
Imorgon är det fredag och betyder att jag har finska prov och sen skall jag cruisa lite i Vasa.
Helgens planer är inte planerade ännu men engelska prov skall jag läsa på iallafall, måste få godkänt!

kan inte bli bättre




...


det går bra nu

Tre dagar utan dator och jag klarade det helt okej, fast fattar inte hur jag kunde glömma den hem. Som tur har man snäll pappa som kom med den hit igår kväll. Fick upp några tavlor på samma gång också.
Har börjar träna något smått nu också så kanske man snart får sätta på sig fotbolls skorna och hitta ett lag där man platsar.
Skall försöka la mig till gymmet idag också och försöka vara lite aktiv, kroppen lider av det, men det är värt de!

bra lördag


vasa


2veckor

Fy vilken natt, aldrig sovit så dåligt som inatt. Och fan vilken huvudvärk då man steg upp. Sängen har varit min bästa vän hela dagen, som alla andra dagar och nu äntligen har huvudvärken börjat gå om.

itsenäisyyspäivä


vill ha sommar


Bon Apetit


B


andra december

Andra dagen i December, och jag undrar; var fan är snön?
Sen på tal om helt annat så klockan 15.15 sätter jag mig bakom ratten och kör hem till Vasa. Att köra bil måst nog vara de tråkigaste som finns, iallafall vad jag tycker. Nu vet jag att det inte är kul att köra långa sträckor, inte för att vörå-vasa sträckan alls är så långt, men för mig är de!

RSS 2.0