friday

Det har stått still här ett bra tag pga att kameran fungerar inte så kan inte slänga upp nå bilder hit och orkar inte ta några telefonbilder heller för kamera suger på den.
Har också inte hänt något speciellt under dessa dagar, så dagarna rullar på som vanligt med skola och chill på internate. Nästa vecka börjar jag träningarna och inleder mitt träningsprogram som jag fått.

thumps up

 That body, that hair, she's beautiful and she can dance!!
 

kladdkaka och lite provläsning

Två dagar kvar av första perioden, ett prov kvar och sen får man ta de lungt i några veckor framåt igen.
Idag är det WBN, och jag är inte säker om man skall la sig in till stan eller inte. 
Pengarna finns inte och geografi boken ropar på att nån skulle öppna den.
Kanske man skall fara en sväng in till stan ikväll och checka läget, får se.

Utkast: Sep. 19, 2012


bilder från helgen

Ishallen på hockey
Danstävlingar i Variska
och annat smått och gott har jag hunnit med ihelgen

music

 

fredag lördag söndag


bara ett år kvar nu


692012

telefonbilder i brist på annat
Vill ha helg nu genast

off to school

Geografi & Modersmål x2 på schemat nu

RSS 2.0