sorry

synd jenny synd

you're messing whit the wrong girls


hold on

före man fick vet att det kom handboll idag, var man ut på isen..

..utan kryckor och allt, blir bara bättre och bättre, vet ni!

sjöstrand äger

rubriken säger allt, men handbolls vm på g för mig
sverige-spanien


min feelis idag


today:
hockey
chillning
mys

FM i vörå

Som sagt skid FM i Vöråcity idag och vi hade ledigt från skolan. Tungt att hoppa där med kryckorna men jag klarade mig efter att ha tagit mig upp för slalombacken och ner tillbaka...
Stygnen från knä fick jag bort idag också..
Nu far jag till Kvevlax och skall lägga mig ner i pojkvännens säng för resten av kvällen.





ointressant...

läst erikas blogg och gjorde ett presonlighets test, bara för att jag inte har alls något annat för mig ikväll...

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

 

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.



too cute to be true

tyckte att det var passligt att bli lite barnslig och se på Alvin and the Chipmunks2, de är bara för söta!







karl wolf - africa

Trögt att stiga upp och lika trögt var det att skriva hissa förhör som man har väntat länge på att det skall komma, och idag kom den, och läst hade man ju såklart(inte)
Håltimmarna gick förbi som en blixt idag då man hade nå små pojkar här, töntar, iallafall den ena.
Ikväll kommer bror och pappa på "besök" då fotbolls95orn kommer säkert till internatet och checkar läget också då de är här och bekantar sig, kan man väl säga!
Nu just sitter man här och skalar päron och fick just veta att man skall fara och se på träningarna våra. Blir att klä på sig varmt!

23days left people!




en helt vanlig dag

vanlig dag, sovmorgon till lite före 12 och en timme i skolan!
flätade håret på mig då andra var på träning och flätade just klart karros hår, helt okej blev det nog! (:


00.29


"chillar" med Jenny som man gör varje kväll den här tiden på dygnet!

vill ha nu

sommar är det man vill ha året om













just because i love it


vifk vs umeå ik

vinst åt mitt blivande lag efter en helt okej match, inte var umeå så bra som alla hade sakt, rättare sakt var dom ganska så dåliga(min egen åsikt)

bild från wasafootballcup 08

Men nog var det jobbigt att se på matchen.

Börja bara längta ännu mer till att få sätta på mina fotbolls skor och sätt på den blåvita speltröjan!



herregud flicka

Blev lite rikare idag bara för att jag fleta matildas hår. Jag som gör det bara för att det är roligt!

tack för det


drop it low

drar iväg till skolan nu för att äta och sen har man om 2h en finska timme och sen slipper man hem nångång 5tiden idag!


I'M IN LOVE

bara för att jag saknar det otroligt mycket och för att jag aldrig kommer att sluta älska det

wednesday

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fick hjälp av karoliina idag med att städa mitt rum då man själv var så lat och inte orkade riktigt göra det. Hon är så gullig hon!

Lekte med mina naglar också idag bara för att jag inte hade något annat för mig, och nej, det blev inte nå bra alls men.

 


it's just how it goes

Let us share this moment
Let's enjoy this night
Get the world connected
Though you one of a kind

See we try to reach out
Get the world to see
Though we all feel different
You are just like me

black and white


inte min dag idag, nä!

börjar får dampin på facebook jag nu?! man blir bara arg och fitti då man är där och ändå kan man inte sluta bli...

men sen så där by the way fick jag hem min adidas jacka som jag beställd för en vecka sen.

Nu är man i vörå igen och snart skall man väl lägg sig ner i soffan och kolla på handboll, så man kanske skulle bli lite lugnare idag!

 


16.1

fjantin min blir 17 idag, så det är bara att orka fira honom på något sätt, blir väl så att jag bjuder honom på bio! Det är inte så ofta jag bjuder folk på sådant. (:
men nog älskar jag honom för det nog! ♥

det är som värst nu

operationen avklarad!
läkaren sa att om 6månader får jag spela min första match! jag blev helt i chock!
får se om det stämmer då man har varit hos nån fysioterapeut osv...fan 6månader, helt omöjligt.
Mår inte alls nå bra

olle hedberg - closer (cover)

onsdag idag då, imorgon är det torsdag och man slipper hem efter skolan. Slipper också och träna imorgon som är så skönt, sista träningen före man blir cp igen, som sakt!

men inte har jag så mycket annat att säga om dagen, kul som alltid har jag iallafall!


fixade till min dörr, förra gången had någon tagit bort det så nu hoppas jag att det hålls kvar där, annars blir jag sur. Kämpa faktist hårt med det där, och det blev ju fint också.



fjantar

ben&jerry's, so fuckin gott!

efter att ha tränat idag skall jag belöna det med lite glass och en bra film!
imorgon mer träning, härligt!


håltimmarhåltimmar

mina timmar denna period ser ut så här, helt chill om man skulle måsta beskriva det med ett ord!

fredagen den 14.1 säger jag hej åt kryckorna igen! 6veckor och sen är det över, förhoppningsvis.


only 5days left

om man skulle säg något om gårdagen så: helt okej!

Nu väntar jag bara på att mamma&pappa skall komma hem från sin lilla resa, hoppas dom har köpt något fint! Huset är städat och allt riktigt bra, dom får nog vara glada att de har mig som sköter om allt så här bra, inte för att skryta men!


kvällsmål för mig och bror

i hate snow

morjens!
gick till stan på kaffe, varit i butiken, jobbat där ute, lagat mat åt bror och mig, tvättat kläder, vad mer? håller på att bli helt galen, aldrig gjort så här mycket då jag har varit ensam hemma i mitt liv, och det här är bara början, mysigt!


(bilden har inget att göra med dagen men)
det är snart måndag och då skall man tillbaka till vörå

streetdance

fundera om man skulle börja dansa, har alltid haft en dröm till att bli riktigt bra och dansa bara för att man älskar att göra det. Känslan att känna musik, röra på sig och bara låta fantasin flöda. Som sakt music is my life, that's just the way it goes!

maybe in my next life I'll be a cool dancer, maybe


goodnight

fått vakna upp i mina sköna säng
fått ta det lungt ensam hemma
fått pussa min underbara kille
fått äta god mat
fått sova några sköna timmar i soffan,
snart blir det film och sen får man sova igen

world trade center

5gången och gråter lika mycket fortfarande...


happy new year or something like that

2010 flög undan som en raket och nu är det redan andra dagen på 2011. morjens! Nu är det bara att hoppas på att åre blir bättre än förra.

jo, orkar inte skriva något hit men det är helt lungt.

RSS 2.0