UNDERBART

Dagen har varit prima, steek, jobb, steek igen, supergod mat, fotbolls tittande på gerby plan, chillning på dallas terrassen med en cider och nu bastu. Livet leker fortfarande fint. + att min telefon överlevde utan vattenskador, så blev ingen ny, ÄNNU! Och imorgon börjar Wasafootballcup så de blir mycket fotboll nu 3-4dagar framåt, vilket betyder att jag kommer att vara på super bra humör, skönt! Bra väder har de lovat också. Allt jag önskar mig har jag just nu i mitt liv, några små saker fattas, men dom kommer så småningom!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jo ska böri me ti la labret på höger underläpp nu å saan får ja si om ja lagar snakesbites efter he :D sku va nice faktiskt!

2011-06-30 @ 01:00:45
URL: http://jessicarex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0