fuck monday

Tog extra lång helg förra veckans tisdag redan, då jag inte skulle med till Piispala. Njöt av varje sekund och har väl inte gjort så mycket vettigt under dessa dagar. Har hunnit med lite julstädning, varit på hockey en hel del, sett första snön falla ner på marken, varit ut och firat lite halloween i nyktert tillstånd(utan maskeradkläder, tyvärr), fixat mina naglar och den blåa färgen blev jag helt dödskär i. Annars har jag bara varit mysig tillsammans med killen och familjen min. 
Denhär veckan kommer att bestå av lite träning och engelska prov på torsdag, får se hur det kommer att gå. Nu skall jag iallafall krypa ner under täcket och säga gonatt åt min andra hälft via telefon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0