I hate this shit

mitt knä känns fucked up mer än vanligt och jag har känslan att typ bara spark sönder nånting med en fotboll. Fotboll kommer från tvn hela tiden och jag blir bara mer och mer sur för att allt har just hänt mig...Börjar vara tillbaka i den tiden då allt var ett rent helvete och då jag mådd som sämst, och då menar jag sämst...fyfan säger jag bara! Enda positiva saker som jag had då var de som sa till mig att bara kämpa på och försök tänka positivt, utan dem skulle jag säkert ligga i en grav eller något liknande just nu, skämta nog bara men som endå. Puss på er!...men jobbigtjobbigt väldigt jobbigt börjar det bli igen!

Kommentarer
Postat av: J

Kämpa på (:

2011-09-02 @ 20:39:52
Postat av: BOMBOM

Men tänk, utan ditt knä sku vi int kallas CP-ligan så någo bra ha de kommit av de.. Okej de va int bra men vi e stolta över vårt namn, visst? :D

Och kämpa på vi kan ju iaf ta cykelturer nu så de går ju framåt. :)) Kraam

2011-09-02 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0