ÄNTLIGEN

" Jessica får börja springa och bolla lite med bollen igen " Den meningen gjorde min dag, min framtid, mycket mycket gladare och ljusare! Alltså så länge som jag har väntat och kämpat för att få höra just dessa ord, känslan var obeskrivlig. Jag var helt normal i rummet hos fysion men då jag kom hem så slog de till; fan jag får ju börja spel fotboll igen! Kunde släppa glädjetårarna då jag kom hem, och inte de andra tårarna som jag gråtit under den här långa året som gått..Nu är jag fan taggad att börja träna upp musklerna, konditionen och sist men inte minst, motivationen igen!! hoppas allt går som det skall nu, klarar inte av något liknande nåmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0