åttonde i elfte

Två av mina bättre vänner fyller år idag!
Två vänner som jag inte har träffat på hundra år, känns det som.
En av dom är min förra bästa vän, Anniina som jag inte har umgåtts med på flera år, vilket är väldigt synd. Saknar den tiden grymt mycket. Skulle påriktigt måsta ta och börja hålla kontakten bättre men vi har så mycket annat för oss och då vi inte har fotbollen något mer som vi hade gemensamt för några år sen, så är det kanske lite svårare
Och den andra är min barndomsvän typ, inte riktigt men skolkamrat som jag har hängt med sen vi började förskolan då vi var 7år. Att gå från förskolan till 9an i samma klass, utan att ha fått nog av varandra är ganska så bra. Känns tomt nu i gymnasie då man inte har någon man kan slå, knuffas, tjafa eller annars bara ha roligt med som jag had med Petski. Tönten blir 18 idag fast man kanske alltid inte tror de. Skulle måsta hänga mer med honom, bara de skulle finnas mer tid.

Kommentarer
Postat av: Anniina

ihana jessica :) <3

2011-11-17 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0