helvete är de rätta ordet

Tänkt bara säga godnatt!
Imorgon bär det av till Åbo, igen. Känns som Åbo börjar bli mitt andra hem snart, har varit där nu snart 3gånger efter varandra på en väldigt kort tid. Så imorgon blir det tredje gången gillt för att försöka få knä mitt i skick så jag ens skulle kunna gå utan att behöva vara rädd att knäskålan skall gå ur led eller något liknande. Motivationen min för att ens tänka på att springa eller ens spela fotboll är verkligen på noll, seriöst! Trodd aldrig att det här skulle hända mig att jag har noll motivation för fotboll men det har jag nu. Som tur har jag de som får mig tänka positivt och som verkligen bryr sig om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0