varför finns vintern...

då var det helg, eller för mej var det redan igår men iallafall. Sköönt! FÅr se vad jag hittar på idag då man inte är i skolan, blir väl att sitta på datorn och se om de finns nå folk som man kan ha skoj med, men tror inte att de finns så många just nu, kanske K kommer hit en sväng om han hinner. Men först skall jag klä på mej och äta en ordentlig frukost, nu då man för en gångs skull har tid med sådant. Kanske ni får en bild på min hälsosamma frukost nångång under dagens lopp.

morgonmusik
http://www.youtube.com/watch?v=Q1EOGzzLy8U&feature=channel

bilder är bara för att jag ser snö då jag ser ut genom fönstre och det är inte alls nå bra! usch
Men hunden på bilden är allt annat än usch, adhd hunden Niko, bilden är från förra året då det var kallt som bara den, och nu har de lovat ännu kallar. Kommer att dö under vintern det här året!

Kommentarer
Postat av: POMO

nå just fö hä et dy ska kuna stziidÄr :)

2010-10-15 @ 20:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0