gamla goda tider

söndag idag då, far alltid lika långsamt och trögt. Därför bestämmde jag och mamma att vi skulle fara och kolla på danstävlingar till variska! Har ju själv dansat förr så man fick nog känslan att sätta på högklackarna och fara och dansa. Ibland funderar jag nog att varför sluta jag? Jag som var så bra på det... nå kanske man får nångång i framtiden lite inspiration att börja igen, vem vet (: Efter det så har jag bara varit ensam hemma pga att pappa for på match, mamma till gymme och bror min drog iväg till stockholm för att lira lite fotboll, hoppas he går bra för honom där! Så en vecka utan honom betyder en vecka lugn och ro här hemma.
Om några timmar drar jag iväg till vörå igen, som tur behöver man bara vara där i 3dagar nu och sen på torsdaf får man höstlov, mysigt.


jag och mamma


nå random par som jag fota lite! Grymma var dom och vann förstås också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0