stressigt

usch vad man har stressigt! Hann inte blogga nå under helgen föratt hade så mycket att göra, och hinner inte nu heller för att håller på att packa tills imorgon då alla vi idrottare från skolan skall på träningsläger till Piispala. Kommer att vara där 3dagar så då blir det inte nå bloggas eller nå dator för min del! Dagarna där kommer att bestå av träning, mat, träning, skola, mat, träning, lite fritid, sova ... och samma sak nästa dag ungefär!
Men nu skall jag packa he sista innan jag får börja sova, kommer att vara jätte pigg imorgon då man inte har hunnit sova nå läng på helgen heller, så får se hur det blir nu. Får hoppas att jag orkar och att knäna håller lägret.
Gonatt och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0