home sweet home

äntligen hemma, eller hemma i vörå!
träningsläger gick nu som he gick, kuna vara med på 2träningar så höll inte knäna nåmer och sen blev man sjuk igår så nu har man feber och är helt täppt i näsan, men kul hade vi iallafall på fritiden och annars! Gud om inte vi skratta, har nog bra magmuskler nu efter 3dar av skratt! Orkar inte börja skriva upp allt vi hann med och gjorde men en sak kan jag säga att vintern suger. He kom ju snö där och jag had med mej min fotbollssandaler bara, så kul att gå med dom där i snön. Usch vill ha värme och sol!
Hade heller inte med kamera dit så har inga bilder därifrån bara denhär underbara söta bilden på camo som hon tog då vi hade volleyboll! Hon älskar egopics.



Men nu skall jag lägga mej i sängen och börja se på film, hoppas på att jag blir friskare tills imorgon så man orkar göra nå vettigt och inte ligga i sängen bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0