football

skönt att få sova ut ordentligt nångång då man måst varje dag stiga upp 8tiden om inet före de också ibland!

Igår had vi match i Oulu, starta halv9 och var hemma ungefär halv11 tiden på kvällen. Matchen gick nu som den gick, men vi vann iallafall med slut siffrorna 4-1! helt okej det också, det var vår sista match med VIFK damer för denhär säsongen, får se hur det fortsätter nästa säsong om det finns nå lag kvar då! för min del vet jag ännu inte alls var jag skall fortsätt för då jag ska operera båda knäna snart, (hoppas jag, om inte de blir nån ändring på de då inte läkaren min kan bestämma sej till något!) så kommer inte att spela fotboll på typ 10månader. Kommer att bli ett helvete säger jag bara nu redan. Vet inte hur jag kommer att klara de, ännu till och med då man går på idrottsgymnasium så nu får jag inte träna något på skit läng medans alla andra får träna hur mycket de vill! Men måst tänak positivt bara och kämpa på, vet ju att jag kommer att få spel fotboll sen då jag har blivit opererad och då jag kan börja träna upp mina muskler igen.




nu skall jag börja packa mina saker till vörå, sen träffa på fammo&faffa och sen blir det att fara iväg till underbara vörå! Kommer att vara där nu en hel vecka utan att komma hem nå då vår säsong är slut så har inga träningar hemma i Vasa. tråkigt men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0