made by karro the fjant

2-0 och jeste är glad, fast man själv inte ser på matchen men lika glad blir man då man hör att barca leder!
Försökte få matchen att synnas på internet men det bara sket sig så orka inte försöka få det att fungera nåmer, så har mina vänner att uppdatera mig efter varje minut nästan!
Före matchen började kom Karro på att möblera om mitt rum helt och hållet, så nu är rummer som nytt nästan och mysigare än förr, tack gollo!

efter (gardinen skall icke vara sådär)

före


nu sitter jag ensam i mitt rum och frågar hur matchen går av Smedman hela tiden. Får snart Jenny som sällskap tror jag som sitter ensam i sitt rum!





måst tillägga att Jenny var med i ett litet hörn då vi pratar om möblerningen i mitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0