i don't like it

chill skoldag, efter det slapp man hem till underbara Vikinga. Blev en ganska så onödig resa men ändå, fick mysa med smedo en stund iallafall! det är inget att klaga på. Han var så snäll också idag så jag fick hans teknikboll, gissa om jag blev glad!

 

nu är jag tillbaka i internate och har ingenting att göra, är för pigg att börja sova och för lat att göra något annat. Kanske skall sätt på en film och se hur läng man orkar se på den före man somnar (a) Imorgon är det engelskaprov, och jag vill inte skriva det. Kommer att gå ur dåligt, kanske så att det blir underkänt, har på känn att det kommer att sluta så. Imorgon skall jag fara efter skolan till stan med tönt Karoliina och shoppa lite, en födelsedagspresent åt mamma skall jag iallfall leta efter för hon fyller på fredag, samma dag som jag blir opererad!

 

Usch jag vill inte! bara 2dagar kvar så kan inte man röra en fotboll nåmer med fötterna, inte på ett tag iallafall. Jag kommer att må så dåligt den tiden då man skall försöka gå me kryckor och inte bli stressad på dom då dom är hela tiden i vägen för en. Som tur har jag nära och kära som hjälper mej och håller mitt humör upp på topp fast jag mår som sämst. Kan bara hoppas på att det hjälper nu och att nästa år kan man satsa 110% åt fotbollen och försöka nå mina mål!

gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0