s1 - sommar

Helvete vilken dag, är bara så förbannand på folk! satan säger jag bara!

gullungarna

dom enda som får mig att klara av allt är mina kära och nära! och att 4.6 slipper jag, Jenny och Karoliina till Åbo på Enrique Iglesias konser, på Karoliinas födelsedag. Fan om inte vi kommer att ha kul. Sedan slipper jag och Karro också till lilla Ekenäs för att se hur Jenny bor! Blir nog bra det där kan jag säga er, hoppas bara tåg resan och allt annat går bra, för man vet aldrig då man har de där små töntarna med sig. Brukar alltid sluta så bra de! (;

Imorgon fysikprov och kommer nog inte att gå bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Pfh vadå ni har ju tågmästaren med er. ;D Klart Jenny fixar de där, lita på mej! <-- HAHAH de sku int ja göra egentligen.. höhöh

2010-12-15 @ 14:11:27
Postat av: -

svar;

hahha, joo alltså jag ska inte säg något åt hede! vi får se sedan hir det går ;)

2010-12-15 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0